آموزش فشرده و نیمه فشرده زبان روسی

دوره ویژه فوق فشرده آنلاین پایه تا سطح A1 ویژه نوروز ۱۴۰۳:

این دوره جهت دوستانی که قصد دارند در مدت کوتاه زیر یک ماه طبق برنامه مشخص از پایه تا سطح A1 زبان روسی را بیاموزند طراحی و ارائه شده است. باید در نظر داشته باشید با توجه به شرایط زمانی خاص این دوره حداقل روزانه ۳ ساعت مطالعه خارج از زمان کلاس و حضور در تمام جلسات بدون غیبت الزامی است.

برنامه روز و ساعت دوره فوق فشرده:

برگزاری کلاس در روز های ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ و  ۴ و ۵ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ و نیز ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

ساعت ۱۱ تا ۱۴:۳۰ (سه جلسه کلاس ۶۰ دقیقه ای و ۱۵ دقیقه استراحت بین هر کلاس )

شهریه دوره : ۵/۶۰۰/۰۰۰ تومان     هزینه کتاب ها :۶۰۰/۰۰۰ تومان   

جمع کل شهریه و کتاب ها: ۶/۲۰۰/۰۰۰ تومان

 

جهت ثبت نام در این دوره و پرداخت شهریه می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید: 

ثبت نام و واریز شهریه:   https://me.novinopay.com/p/12052

دوره فشرده زبان روسی حضوری در تهران و آنلاین

اولین برگزار کننده ی آموزش فشرده زبان روسی در ایران مدرسه زبان روسی ایران بوده است. دوره های فشرده زبان روسی مدرسه زبان روسی تهران در مرکز تخصصی آموزش زبان روسی ایران روس (به شماره تماس: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰) برگزار می گردد. با اینکه آموزش این نوع دوره در ایران سابقه ی زیادی ندارد و حدود ۱۰ سال است که توسط مدرسه زبان روسی تهران برگزار می گردد اما در همین زمان اندک آموزشگاه زبان بین المللی ایران روس در این زمینه موفق به کسب افتخاراتی چشمگیر شده است و بسیاری از تحصیل کنندگان در رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه های روسیه و کشور های روس زبان در دوره های این مرکز شرکت نموده اند. آموزش زبان روسی در موسسه زبان ایران روس با تنوع زیاد و استفاده از منابع معتبر در همه سطوح ارایه می گردد. شرکت در این کلاس های آموزش فشرده و نیمه فشرده زبان روسی که معمولا با دو مدرس ایرانی و روس برگزار می شود باعث افزایش توانمندی های زیر می گردد :

  1. رشد محسوس توانایی مکالمه روان زبان روسی در مدت زمان کم
  2. پرورش قدرت مکالمه زبان روسی و امکان برقراری ارتباط با روسی زبانان
  3. ایجاد انگیزه و مشاهده ی پیشرفت در مدت زمان کوتاه
  4. مداومت و مستمر بودن در فضای آموزش زبان روسی

با وجود این وجوه تمایز بی شک بهترین انتخاب شما برای فراگیری مکالمه زبان روسی آموزشگاه زبان ایران روس به عنوان اولین مرکز تخصصی زبان روسی در ایران که به همین جهت نام مرکز نیز ایران روس انتخاب گردیده است خواهد بود. درادامه با نحوه فعالیت و آموزش فشرده زبان روسی در مدرسه زبان روسی تهران آشنا می شوید:

آموزشگاه زبان روسی

چگونگی کلاس های آموزش فشرده زبان روسی

  1. کل دوره شامل ۱۴۰ تا ۱۸۰ ساعت آموزشی می باشد
  2. هر دوره در عرض ۲/۵ تا ۳ ماه در دوره فشرده و ۵ ماه در دوره نیمه فشرده به اتمام خواهد رسید.
  3. روزهای برگزاری کلاس های زبان روسی متنوع می باشد و حتی برگزاری در روز های ۵شنبه و جمعه نیز می باشد.
  4. کلاس ها در هر روز ۲ جلسه ۹۰ دقیقه ایی برگزار می گردد
  5. هزینه هردوره مناسب و با تخفیف های مناسبتی است
  6. تاکید بیشتری بر روی مهارت مکالمه روسی در کنار سه مهارت دیگر زبان روسی خواهد داشت.
  7. کتاب آموزش زبان روسی رفرنس کتاب های روز روسیه و مورد تایید دانشگاه های روسیه و مرکز بازرگانان روسیه می باشد مانند روسکی سیزون یا روسکی سوونیر و سایر منابع ۲۰۲۴، آموزش مکالمات زبان روسی بازرگانی و غیره و در مراکز آموزش مدرسه زبان روسی از منابع قدیمی مانند ژیلی بیلی و استارت و . . . استفاده نمی شود و از رده خارج گردیده است.

بی شک جهت آموزش زبان روسی بهترین آموزشگاه زبان روسی انتخاب آموزشگاه زبان ایران روس می باشد. چرا که دارای تجربه ی بسیار در برگزاری دوره های فشرده زبان روسی بوده و فارغ التحصیلان دوره ها (که تا زمستان ۱۴۰۲ بیش از ۲۸۰ دوره برگزار گردیده است) در دانشگاه های روسیه یا . . . قابل پیگیری می باشند و در یک بازه ی زمانی کوتاه مدت شما را مسلط به مکالمه روسی نماید. در دوره آموزش فشرده زبان روسی شما پیشرفت خود را بصورت کاملا محسوس متوجه خواهید شد. کلاس زبان روسی با استفاده از کادری با تجربه و با سابقه تدریس بالا ، کیفیت متفاوتی را به شما ارایه خواهد کرد. تمامی مدرسین مراکز مدرسه زبان روسی دارای تحصیلات مقطع دکترا یا کارشناسی ارشد در کشور روسیه یا دانشگاه های معتبر ایران بوده و دوره های ویژه ی تکمیلی توسط مدرسان روس را گذرانده اند و حداقل سابقه ۳ تا ۵ سال تدریس موفقیت آمیز را دارا بوده و شرط ادامه ی همکاری مدرسان مذکور کسب رضایت بالای ۹۰ درصد از زبان آموزان هر کلاس آموزشی می باشد (و همانگونه که می بینید با مدرسان بسیار زبادی که توانمندی های لازم را نداشته اند یا با منابع جدید نتوانستند تدریس کنند در طول سال های قبل قطع همکاری شده است) و نکته ی مهم و قابل تمایز در دوره های مدرسه زبان روسی استفاده از مدرسان نیتیو روس زبان مدرس دانشگاه های روسیه در کلاس های بخش مکالمه می باشد که شرایط واقعی را تجربه می کنید.

اهداف برگزاری کلاس آموزش فشرده و نیمه فشرده زبان روسی:

  1. امکان ارتباط و پیدا کردن شغل در کشور روسیه
  2. ادامه تحصیل دانشجویان در کشور روسیه در مقاطع مختلف
  3. امکان اقامت و مهاجرت به کشور روسیه
  4. استفاده از ادبیات تجاری بازرگانی برای تاجرین و بازرگانان

کلاس های آموزشی در تمامی سطوح و برای روزها و ساعات مختلف برگزار می شوند، تا بتوانیم برای تمامی افراد حتی شاغلین و دانشجویان امکان آموزش زبان روسی را فراهم سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از ساعات برگزاری کلاس ها هم اکنون با ما در تماس باشید. پل ارتباط تلفنی اولین و بهترین آموزشگاه زبان روسی با شما عزیزان شماره تلفن های :  ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰- ۶۶۵۳۲۳۰۰ می باشد.

آموزش, آموزش زبان, آموزش زبان روسی, آموزش فشرده زبان روسی, آموزشگاه, آموزشگاه زبان, آموزشگاه زبان ایران روس, آموزشگاه زبان بین المللی, آموزشگاه زبان بین المللی ایران روس, آموزشگاه زبان روسی, آموزشگاه زبان روسی ایران روس, بهترین آموزشگاه زبان, بهترین آموزشگاه زبان روسی, بهترین دوره فشرده روسی, دوره روسی, دوره فشرده, دوره فشرده روسی, دوره مکالمه فشرده روسی, کلاس, کلاس زبان, کلاس زبان روسی, کلاس زبان فشرده روسی, کلاس فشرده روسی, کلاس فشرده زوسی, موسسه, موسسه بین المللی ایران روس, موسسه روسی, موسسه زبان, موسسه زبان روسی, موسسه زبان روسی ایران روس, مدرسه زبان روسی تهران, مدرسه زبان روسی, مدرسه زبان روسی ایران,

اشتراک مطالب در: