آموزش پادفک زبان روسی از پایه – ۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰

آموزش زبان روسی از پایه تا پادفک زبان روسی (PODFAC) و آمادگی آزمون

دوره های آموزشی آمادگی آزمون A2 زبان روسی و پادفک (PODFAC) زبان روسی (با نام آموزش زبان روسی از پایه تا پادفک) دوره های هدفمند، تخصصی، با منابع آموزش زبان روسی ویژه و برنامه ریزی خاص جهت افرادی که قصد تحصیل یا کار در روسیه و یا کشور های روس زبان را دارند و می خواهند در مدت زمانی بین ۳ماه تا یک سال و با هزینه مناسب (حتی کمتر از هزینه دوره ترمیک) به این مهم دست پیدا نمایند توسط تیم تحقیق و توسعه مرکز آموزش های تخصصی مدرسه زبان روسی ایران، مدرسه زبان روسی تهران و مرکز آموزش ایران روس پس از اخذ مشاوره های تخصصی از اساتید مجرب و مطرح زبان روسی، طراحی و ارائه گردیده است.

مدرسه زبان روسی ایران به عنوان اولین، بهترین و تنها آموزشگاه و مرکز تخصصی زبان روسی در ایران، نمایندگی رسمی از دانشگاه های معتبر و مطرح روسیه که مورد تایید وزارت عوم و وزارت بهداشت ایران هستند مانند دانشگاه علوم انسانی روسیه – گرتسن РГПУ و انستیتو دولتی زبان روسی پوشکین در آموزش و برگزاری آزمون های بین المللی زبان روسی تورفل – ТРКИ رادا را بوده و تمام دوره ها با استاندارد ها و منابع مورد تایید و سفارش شده برنامه ریزی و برگزار می گردند.

برگزاری کلاس های حضوری:  در مراکز تهران و کرج    مرکز برگزار کننده کلاس های آنلاین: دفتر تهران (ثبت نام از تمام نقاط)

آموزش زبان روسی از پایه تا پادفک:

دوره عادی آمادگی پادفک زبان روسی: ۱۰۰جلسه ۶۰ دقیقه ای در یک دوره ۱۰ تا ۱۱ماهه آموزش زبان روسی

دوره نیمه فشرده پادفک زبان روسی: ۹۲ جلسه ۶۰ دقیقه ای  در یک دوره ۴/۵ تا ۵ ماهه آموزش زبان روسی

دوره فشرده آمادگی پادفک زبان روسی: ۹۲ جلسه ۶۰ دقیقه ای  در یک دوره ۲/۵ تا ۳ ماهه آموزش زبان روسی

دوره های بالا بخش آموزش زبان روسی تا سطح A2 بوره و در صورت تمایل می توانید پس از این دوره در کلاس های زبان روسی تخصصی با توجه به رشته تحصیلی انتخابی (شیمی، زیست شناسی، ریاضی و فیزیک) شرکت نمایید.

توضیح: دوره های رسمی پادفک دانشگاه های معتبر دولتی روسیه به صورت مشترک و با همکاری مدرسه زبان روسی ایران در داخل کشور برگزار می شوند که جهت هماهنگی مشاوره می توانید با شماره های ۰۹۰۲۵۰۲۱۳۵۸ و ۶۶۵۳۶۳۲۲(۰۲۱) تماس بگیرید.

مدرسه زبان روسی

 

  • منابع آموزشی دوره ی از پایه تا آمادگی آزمون پادفک (PODFAC) آموزش زبان روسی:

    – کتاب های دوره آموزش زبان روسی (پادفک – PODFAC) دانشگاه های روسیه مانند:کتاب های پیروی شاگی (ПЕРВЫЕ ШАГИ)،  روسکی سیزون (русский сезон)،  پایخالی (поехали)،  روسکی سوونیر (русский сувенир)، پرویت (Привет)، روسکی ییزیک ماسکوفکین یا . . . 
    – کتاب آموزش و تمرین رسم الخط روسی (تفاوت نوشتار و تایپ)
    – مجموعه کتاب های آموزش گفت و شنود و مکالمه زبان روسی مانند گاواریت پراویلنا (оворите правильно)، سلوشایته سپراشیوایته آت وی چایته ( СЛУШАЙТЕ. СПРАШИВАЙТЕ. ОТВЕЧАЙТЕ)، گاواریت پا روسکی (говорите по-русски) و . . .
    – کتاب داستان و متن های زبان روسی
    – کتاب های تستی زبان روسی برای آشنایی با نمونه تست ها و آزمون ها
    – فرهنگ لغت زبان روسی و شیوه استفاده از آن – دیکشنری آموزشی زبان روسی

وسایر منابع و کتاب های آموزشی با توجه به نیاز و سطح کلاس معرفی می شوند

لازم به ذکر است در دوره های آموزشی مدرسه زبان روسی ایران با توجه به مدت زمان، هدف و تنوع شرکت کنندگان در دوره، منابع اختصاصی انتخاب، تعیین و اعلام می شوند.

جهت ثبت نام در هر یک از دوره های آموزش زبان روسی ، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و نسبت به پرداخت آنلاین شهریه اقدام نمایید.

بدیهی است تمام مراحل ثبت نام به صورت حضوری در کلیه دفاتر ثبت نام، شعب و نمایندگی های مدرسه زبان روسی سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

تلفن مشاوره:  ۶۶۵۳۳۰۱۰ – ۶۶۵۳۷۲۹۶ – ۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰

 

فرم ثبت نام کلاس زبان

 

آموزش زبان روسی, مدرسه زبان روسی, آموزشگاه زبان روسی, زبان روسی, آموزشگاه زبان روسی در تهران, آموزشگاه زبان روسی در کرج, مدرسه زبان روسی تهران, روس ایران کرج , آموزشگاه زبان کرج , ایران روس کرج

اشتراک مطالب در: