واحد آموزش آنلاین زبان روسی مدرسه زبان روسی ایران

مشاوره و ثبت نام کلاس آنلاین: ۰۹۱۰۴۹۷۱۸۳۰ – ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۶

امروزه آموزش مجازی در بستر آنلاین جایگزین مطمئن دوره های غیرحضوری در بستر ارسال منابع آموزشی خودآموز گردیده است و به لطف تکنولوژی و بستر وب تمامی شرایط حاکم در کلاس های حضوری را می توان در کلاس آموزش آنلاین زبان روسی نیز تجربه نمود. مدرسه زبان روسی ایران به عنوان متولی تخصصی آموزش زبان روسی در کشور نیز با استفاده از بستر موجود کلاس های آنلاین در خدمت عزیزانی که به هر علت متقاضی آموزش زبان روسی به صورت آنلاین در تمام نقاط ایران و جهان می باشند بوده و تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات با کیفیت انجام می دهد.

راهنمای کلی استفاده از کلاس آنلاین روسی

هر یک از رویدادها یا کلاس هایی که در بستر آموزش آنلاین مدرسه زبان روسی ایران برگزار می شوند دارای یک پیوند اینترنتی (لینک) برای ورود به آن  می باشند. این پیوند توسط برگزار کننده رویداد در اختیار شما قرار می گیرد و با کلیک روی آن فرم ورود به شما نمایش داده می شود. در صورتی که برگزار کننده همراه با پیوند ورود، اطلاعات حساب کاربری مشخصی را در اختیار شما قرار داده است، می بایست شناسه کاربری و گذرواژه را در بخش های مربوطه وارد نموده و روی دکمه “ورود” کلیک کنید تا وارد محیط رویداد شوید.

در برخی رویدادها که بیشتر جنبه عمومی دارند، برگزار کننده امکان ورود شما را به عنوان میهمان مجاز می نماید. در این حالت برای ورود به رویداد نیازی به حساب کاربری ندارید و کافیست در فرم ورود بر روی دکمه “میهمان” کلیک نموده و بعد از ورود به محیط اتاق نام دلخواه خود در کادر “نام نمایشی” وارد کنید و دگمه “تایید” را بزنید.

نکات مهم:

  • بیشتر اوقات شما نمی توانید قبل از شروع کلاس به کلاس آموزش آنلاین زبان روسی مربوطه وارد شوید و پس از دریافت پیغام “اپراتور هنوز وارد نشده است” در صف ورود قرار خواهید گرفت و به محض ورود اپراتور، به صورت خودکار به اتاق هدایت خواهید شد و در برخی پلتفرم ها باید مجدد ورود را پس از وارد شدن مدرس انجام دهید. این محدودیت از سوی برگزارکننده کلاس اعمال می شود که ابتدا مدرس یا اپراتور وارد کلاس شود.
  • در صورتی که ظرفیت کلاس تکمیل شده باشد به هنگام ورود با پیغام خطا مواجه می شوید و می بایست موضوع را از پشتیبانی پیگیری نمایید.
  • برخی حساب های کاربری اختصاصی هستند و تنها یک نفر می تواند به صورت همزمان از آن استفاده نماید. در صورتی که به هنگام ورود به کلاس با پیام خطای “شما نمی توانید با این کد کاربری دوباره وارد شوید.” مواجه شدید، به این معنی است که شخص دیگری با اطلاعات حساب کاربری شما وارد اتاق شده است.
  • وقتی برای اولین بار وارد محیط کلاس آنلاین مدرسه زبان روسی می شوید، مرورگر شما برای استفاده از میکروفون و وبکم شما کسب اجازه می نماید. توصیه می کنیم با کلیک روی دکمه Allow دسترسی لازم را به مرورگر خود بدهید تا بتوانید از این ابزارها به هنگام نیاز استفاده نمایید.

سیستم آموزش آنلاین مدرسه زبان روسی ایران تحت بستر واحد آموزش الکترونیکی مرکز ایران روس می باشد و پشتیبانی ساخت کلاس و نام کاربری ها توسط پشتیبانی واحد صورت می پذیرد .

شماره تماس پشتیبانی : ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵ 

شماره در پیام رسان ها پشتیبانی: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۰۹۱۰۴۹۷۱۸۳۰

 

پرسش های متداول در آموزش آنلاین زبان روسی

۱. سرعت اینترنت مورد نیاز برای برگزاری و شرکت در یک دوره آنلاین چقدر است؟

از آنجایی که ترافیک اصلی بر روی سرورهای مرکز طرف قرارداد مدرسه زبان روسی می باشد، برای برگزاری یک دوره آموزشی آنلاین کافی است سرعت لازم جهت تدریس مدرس فراهم شود. این سرعت متناسب با امکانات مورد استفاده در کلاس مانند صدا، تصویر و دسکتاپ بین ۵ KB/s تا ۵۰ KB/s متغییر خواهد بود. به بیان دیگر حداقل اینترنت ADSL 128 ضروری است. دقت داشته باشید برای ارایه محتوا سرعت آپلود اهمیت دارد و جهت شرکت در کلاس مشکل چندانی با سرعت اینترنت وجود ندارد.

۲. ظرفیت هر کلاس آنلاین چند نفر می باشد و حداکثر چند نفر می توانند در کلاس حضور داشته باشند؟

محدودیتی در ظرفیت کلاس های آنلاین مدرسه زبان روسی ایران وجود نداشته و متناسب با نیاز می توان کلاس ها را با ظرفیت دلخواه برگزار نمود اما با توجه به اینکه در کلاس آنلاین ارتباط دو طرفه می باشد لذا مدیریت تعداد زیاد زبان آموز و دانش پژوه کار دشواری بوده و می تواند در تعامل کارآموزان حاضر در کلاس اثر منفی داشته باشد. حداکثر ظرفیت پیشنهادی برای هر کلاس آموزش زبان روسی بین ۸ تا ۱۰ نفر است و البته در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی حداکثر دو نفره امکان تعامل کامل دوطرفه وجود دارد.

۳. جهت شرکت در کلاس آنلاین زبان روسی چه تجهیزات و امکاناتی لازم می باشد؟

یک دستگاه رایانه و اینترنت مناسب برای شرکت در کلاس آنلاین کافی است اما برای برقراری ارتباط ۲ طرف با مدرس و یا سایر کارآموزان می بایست از هدست و وبکم استفاده نمود و همچنین از طریق گوشی تلفن همراه نیز می توانید شرکت نمایید.

۴. آیا با اینترنت منزل نیز می توان در کلاس های آنلاین شرکت کرد؟

بله در صورتی که اینترنت از نوع ADSL باشد می توان از منزل نیز در کلاس های آنلاین شرکت نمود. اینترنت های Wimax و GPRS با سرعت و حجم پایین برای شرکت در کلاس های آنلاین مناسب نمی باشند و برای کیفیت بهتر استفاده از ۳G و ۴G لازم است.

۵. آیا امکان پرسش و پاسخ در کلاس آنلاین روسی مدرسه زبان روسی ایران میان دانش پژوهان و مدرس وجود دارد؟

بله ارتباط میان مدرس و زبان آموزان می تواند به صورت دو‌طرفه برقرار شده و همانند کلاس های حضوری امکان پرسش و پاسخ وجود دارد و اساتید دوره های آنلاین زبان روسی همان مدرسان کلاس های حضوری می باشند

۶. آیا می توان از خارج از کشور نیز در کلاس های آنلاین روسی به عنوان مدرس یا زبان آموز شرکت نمود؟

بله در سرویس آموزش آنلاین مدرسه زبان روسی ایران میهمانان خارج از کشور نیز می‌توانند در جلسات کلاسی شرکت نمایند.

۷. آیا امکان برگزاری کلاس ها در شبکه درون سازمانی وجود دارد؟

در حال حاضر برگزاری تمامی جلسات و کلاس های زبان روسی فقط بر پایه اینترنت (آنلاین) میسر است و در شبکه های درون سازمانی ممکن نیست.

۸. در چه ساعاتی امکان برگزاری کلاس وجود دارد؟

با توجه به اختلاف ساعت در کشور های مختلف، سرویس‌های آموزش آنلاین زبان روسی در تمامی‌ساعات شبانه روز و ایام هفته فعال بوده و با هماهنگی مدیران مراکز مدرسه زبان روسی، امکان برگزاری کلاس ها و جلسان در ساعات مختلف وجود دارد.

۹. علاوه بر ارتباط صدا و تصویر چه امکاناتی در کلاس های آنلاین مدرسه زبان روسی وجود دارد؟

در سیستم آموزش آنلاین مدرسه زبان روسی علاوه بر ارتباط زنده صدا و تصویر امکان ارایه گزارشات تصویری از طریق نمایش اسلاید، فایل‌های پاورپوینت، پی‌دی‌اف، اکسل و… نیز وجود دارد. همچنین در صورت نیاز امکان به اشتراک گذاشتن تمام دسکتاپ توسط ارایه دهنده فراهم شده است. علاوه بر این با قابلیت تبادل مستقیم فایل در اتاق می‌توان مستندات لازم را در اختیار حاضرین در جلسه قرار داد.

 

اشتراک مطالب در: