کلاس آنلاین زبان روسی در آموزشگاه آنلاین زبان روسی 

۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵ – ۶۶۵۳۳۰۱۰

مدرسه آنلاین زبان روسی

مدرسه زبان روسی ایران با هدف برقراری عدالت آموزشی و تقسیم دقیق منابع آموزشی، کلاس های آنلاین آموزش زبان روسی را جهت کلیه ی عزیزان داخل و خارج از کشور راه اندازی نموده است. کلاس آنلاین زبان روسی در فضای مجازی کلاس و با حضور مدرسان مجرب برگزار می گردد. مجری برگزاری دوره های آنلاین روسی مرکز آموزش ایران روس می باشد که با همکاری کادر اساتید مدرسه زبان روسی تهران اقدام به برگزاری کلاس های آموزش روسی در سطوح مختلف نموده است و واحد آموزش های مجازی به زودی با نام مدرسه آنلاین زبان روسی ایران معرفی خواهد شد.

آیا برنامه ریزی و منابع آموزشی کلاس حضوری با کلاس آنلاین زبان روسی تفاوت دارد؟

تمامی برنامه ریزی و منابغ اصلی آموزشی کلاس های حضوری و آنلاین زبان روسی یکسان بوده و گاها در دوره های آنلاین منابع کمکی مناسب آن نوع دوره اضافه شده و تلاش حداکثری در جهت حفظ کیفیت آموزشی صورت پذیرفته است. کلاس های آنلاین به صورت تعاملی می باشد و تمام شرایط مثبت کلاس های آنلاین رعایت شده است.

زبان روسی یکی از نیاز های امروز ایرانیانی که قصد تحصیل یا کار در روسیه یا کشور های روس زبان را دارند تبدیل شده است و با برگزاری کلاس های مجازی آموزش زبان روسی امکان ادامه و تکمیل آموزش دانش پژوهان کلاس های حضوری بعد از رفتن از ایران را نیز محیا می نماید.

هدف مرکز آموزش آنلاین زبان روسی ایران رسیدن به هدف: در هر مکان و هر زمان، آنلاین روسی بیاموز

ابزار و امکانات لازم برای شرکت در کلاس آنلاین:

کافیست در زمان تشکیل کلاس آنلاین زبان روسی به یک گوشی همراه هوشمند، لپ تاپ یا تبلت و اینترنت دسترسی داشته باشید و زمان خود را برای حضور در کلاس بدون هرگونه اتلاف وقت خالی نمایید و زمان رفت و آمد در کلاس حضوری را به مطالعه و مرور بیشتر مطالب آموزشی یا لغت افزایی اختصاص دهید.

 

جهت ثبت نام یا مشاوره با دفتر ایران روس در ارتباط باشید: ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵  –  ۶۶۵۳۳۰۱۰

سایت ایران روس: www.iranruss.com

 

اشتراک مطالب در: